Η μεγαλύτερη έκπληξη….

10 χρόνια μαζί με τον Μάριο…Από τα 17 μαζί,10 χρόνια αγάπης & πάθους, όχι ότι ήταν όλα μέλι γάλα στη σχέση μας,πάντα είχαμε & τις συγκρούσεις μας,καυγάδες,γέλια,δάκρυα αλλά πάντα τα περνούσαμε μαζί.Ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ την ζωή μου χωρίς τον Μάριο μου ήταν αδύνατον μιας κ από τα 17 μου ήμουν ερωτευμένη μαζί του….
Μας ξέρανε ως η Μαίρη & ο Μάριος….παντού μαζί….Ώσπου στις 25 Δεκεμβρίου 2011 μου έκανε πρόταση γάμου στο ρεβεγιόν που κάναμε σπίτι μας,μπροστά σε όλους ήταν μια ευχάριστη έκπληξη μιας & δε το συζητούσαμε συχνά,άλλωστε ήξερα ότι οι άντρες φοβούνται τις δεσμεύσεις.Και να που είμαστε στο 2014…..Κ τον Δεκέμβριο παντρευόμαστε στο νησί μου στην Σαντορίνη…Μα η μεγαλύτερη έκπληξη & το καλύτερο δώρο είναι το μωράκι μας…..
Είμαι πολύ ευγνώμων μιας & θα είμαι με τον άνθρωπό μου!!!!
Αυτά τα ευχάριστα νέα από μένα….Μην ξεχνάτε η ζωή είναι πανέμορφη όταν έχετε δίπλα σας ανθρώπους που σας αγαπάνε
Τα φιλιά μου,
Μαίρη

Σχολιάστε

