Η μούσα μας

Μετά από πολύ καιρό σκέψης & αναζήτησης ανακαλύψαμε την μούσα μας, όπου θα φωτογραφηθεί για τις ανάγκες του MagazineFromGreece.Είναι νέα & μοιραία….!!!!

tumblr_n0qyr9jzUN1s12vnto1_250

 

Της πήραμε σήμερα συνέντευξη ώστε να την γνωρίσετε & εσείς καλύτερα…να ξέρετε ότι είναι ένα κορίτσι φοβερό της διπλανής πόρτας.
Παρορμητική,αυθόρμητη,κυρία θα λέγαμε με τα όλα της το μόνο που δε κατάλαβα είναι πως μια τέτοια γυναίκα είναι μόνη της.
Πάμε να δούμε λοιπόν….
1.Πες μας λίγα λόγια σε σένα :Τα παιδικά μου χρόνια δεν ήταν & τόσο ευχάριστα ήμουν στρουμπουλούλα ( γελάει ) & ένιωθα άβολα με το σώμα μου,τελείωσα το σχολείο,μπήκα στο Πανεπιστήμιο & τώρα είμαι στο πτυχίο μου γενικά έχω πολυάσχολη ζωή ας μη τα μάθει ο κόσμος (γέλια )
2.Με τόσο ωραίο σώμα & χαρακτηριστικά πως & είσαι μόνη σου? Έτυχε ή δεν πέτυχε όπως θες πες το….Δε θεωρώ πως έχω το σώμα….υπάρχουν άλλες καλύτερές μου,μπορεί οι άντρες να με κοιτάνε,αλλά βλέπω τις γυναίκες να με κοιτάνε από πάνω μέχρι κάτω…είμαι μόνη μου έχω χωρίσει…προσπάθησα να είμαι με ένα παιδί αλλά δεν περπάτησε η ιστορία…αν του δινα ευκαιρία?ναι θα του έδινα αρκεί να το ήθελε & εκείνος.Εγώ προσπάθησα 2η φορά μαλώσαμε…δεν ξαναπροσπάθησα,
3.Οι αναμνήσεις σου από το παρελθόν σου ποιο είναι ?Το να μιλάς για τους πρώην σου με ευγένεια σημαίνει πως πάντα θα είναι ένα κομμάτι της ζωής σου…άσχετα αν δεν πήγε καλά & φτάσαμε στον χωρισμό δεν σημαίνει πως δεν νοιάζομαι για αυτούς..Άλλωστε πήρα ωραίες αναμνήσεις από όλους τους & από τις άσχημες στιγμές βγήκα πιο δυνατή.Φυσικά & μου λείπει ένας άνθρωπος που δε πρόλαβα να ζήσω μαζί του πολλά αλλά εάν δεν θέλει ή εάν θέλει & δε το δείχνει δε μπορώ να παρακαλέσω άλλο.Είναι θέμα εγωισμού & αξιοπρέπεια.Έχω περάσει δύσκολα,έχω κλάψει & έχω πονέσει τους έχω κατηγορήσει όμως τώρα είμαι άλλος άνθρωπος τους αγαπώ & όλα είναι καλά.Το παρελθόν πάντα μένει εκεί ποτέ δεν αλλάζει όσο & να το θέλουμε…αν αλλάξει θα αλλάξει μετά από πάρα πολύ καιρό…
4. Τί είναι αυτό που σου λείπει? Πάντα κάτι θα λείπει δε ξέρω όμως τι…ίσως να λείπει ο άνθρωπος που δε πρόλαβα να του δείξω τι θέλω…ίσως να λείπει κάτι άλλο..δε το έχω ψάξει…πιστεύω πως αυτό που λείπει θα ρθει να με βρει από μόνο του…τόσο απλά….Μου λείπουν μάλλον κάποιες στιγμές ,η καρδία μου & τα συναισθήματά μου,τα έχασα όλα αυτά & δε τα βρίσκω κάποτε ήμουν συναισθηματική πλέον όχι δε μου βγαίνει πλέον..
5.Τί είναι αυτό που θες από δω & πέρα? Θέλω να πραγματοποιηθούν τα όνειρά μου,να πάρω το πτυχίο μου & αν με ρωτήσεις αν θέλω κάποιον….θα σου απαντήσω πως δε ξέρω…
6.Σε θεωρούμε μούσα μας είσαι από τις πιο ωραίες γυναίκες & έχουμε μάθει για σένα τα καλύτερα,άλλωστε φαίνεται & από τα φορέματα που φοράς σε κάθε σου έξοδο.Πώς νιώθεις για αυτό? Περίεργα,ποτέ δεν ήμουν η μούσα κάποιου ούτε καν των πρώην μου ( γέλια ) . Όλες οι γυναίκες είμαστε όμορφες δεν έχει σημασία το σώμα αλλά η ψυχή αρκεί να το βλέπουν οι άλλοι & να το εκτιμάνε.
7. Ποιο τραγούδι αφιερώνεις κ γιατί? Ένα είναι το Ποτέ ξανά του Αργυρού….Είναι το σήμα κατατεθέν μου…Με τσάκισες με ρήμαξες σαν μουν ο χειρότερος εχθρός σου..αυτό ελπίζω να σε κάλυψα…κ ένα 2ο….& όλα τελειώσαν δίχως μια λέξη τρυφερή μια αγκαλιά ερωτική απλά τελειώσαν…είναι για τον άνθρωπο που δε πρόλαβα να ζήσω.

8.Έχεις περάσει καθόλου δυσκολίες ψυχολογικές? Φυσικά στις μέρες που ζούμε όλοι έχουμε τις έγνοιες μας.Εγώ πέρασα από κατάθλιψη οι εμπειρίες της ζωής με έκαναν αυτό που είμαι σημερα μια δυναμική γυναίκα όχι οτι δε λυγίζω κ δε κλαίω απλα πλεον τα ζυγίζω ολα & δεν πηγαίνω με την καρδιά μου αλλα με τη λογική… Υπήρχαν στιγμές που δεν ήθελα να δώ κανέναν ήθελα να αναπνευσω να εχω τον χώρο μου ειναι πολύ δύσκολο όταν κάποιος εισβάλει στη ζωή σου & δεν είσαι έτοιμη για αυτό… Τώρα είμαι καλά προσπαθώ δόξα το θεό εχω φίλους & οικογένεια οι υπόλοιποι δε χωρούν στη ζωή μου…. Άλλωστε αν δεν ήταν αυτοί δίπλα μου εγω θα ήμουν σε πολύ άσχημη κατάσταση ….Την είχα πάρει την κατρακύλα κ εννοώ ψυχολογικά αλλα το ξεπέρασα όχι ότι δε με πιάνει ώρες ώρες αλλά το ξεπερνάω
9.Τέλος, να σου πούμε ότι χαιρόμαστε που είσαι μαζί μας & είσαι καταπληκτικη πριν κλείσουμε βλέπουμε ότι μιλάς πάντα με δακρυσμένα μάτια τί είναι αυτό που σε κάνει να νιώθεις έτσι? Αλήθεια δε ξέρω…το να μιλάς για κάποιους που δεν υπάρχουν πλέον στη ζωή σου ή το να μιλάς για την κατάθλιψη για μένα είναι κάτι που με κάνει να βουρκώνω..άνθρωπος είμαι δε μπορώ να είμαι μια ζωή σκύλα.Υπάρχουν κάποια πράγματα που με κάνουν να δακρύζω αυτά είναι τα παραπάνω που σου είπα,άλλωστε ανθρώπινο είναι όλοι περνάμε από δύσκολες φάσεις στην ζωή μας…..
Η συνέντευξη κάπου εδώ τελείωσε φυσικά είπαμε & άλλα πράγματα που θα συζητηθούν σε επόμενη συνέντευξη μαζί με την φωτογράφιση.Το όνομά της & την φωτογραφία της θα την δείτε τότε….It’s a secret.
Περάσαμε πολύ ωραία μιας κ η μούσα μας,άνοιξε την καρδιά της & έδωσε πολύ πονό αλλά & γέλιο!!!
Πολλά φιλιά,
Μαρία

Σχολιάστε

