Αγαπημένο τραγούδι

Τελευταία δεν ακούω μουσική από το ραδιόφωνο να πω την αλήθεια μου,ίσως επειδή δε μπορώ να ακούω πολύ κλάψα λόγω του παρελθόντος μου,λόγω του ότι έχω συνδέσει πολλά τραγούδια με τραυματικές εμπειρίες

.Έχω κάνει μια playlist & απλά ακούω….πως έτυχε όμως χτες & στο αυτοκίνητο αφηρημένη έβαλα ραδιόφωνο & συγκεκριμένα sfaira 102.2 & ετοιμαζόμουν για έξοδο…Άκουσα λοιπόν ένα υπέροχο κομμάτι…λέγεται τι μου συμβαίνει…Μπήκα γρήγορα στο internet ένιωθα πως ήθελα να το ξανακούσω & ανακάλυψα ότι στο facebook πολλοί το ανέβαζαν…το άκουσα πολλές φορές & ο πόνος ήταν ο ίδιος,το ίδιο συναίσθημα,τα δάκρυα κυλούσαν….Εικόνα Δεν έχω να πω τίποτα άλλο…ακούστε μόνο 

Σχολιάστε

