Απλά εγώ…Σκόρπιες σκέψεις & συναισθήματα

Καλοκαίρι,έρωτες,ετοιμασίες για διακοπές & όμως ο αγαπημένος σου πρέπει να φύγει για δουλειά 7 μήνες…Βλέπεις η δουλειά στα καράβια δεν είναι εύκολη θα μπορούσα να πάω & εγώ 7 μήνες μαζί του,όμως δεν είναι εύκολο….Τα συναισθήματα με κατακλύζουν από την στιγμή που αποφάσισε να αλλάξει επάγγελμα & να ασχοληθεί με το επάγγελμα του πλοιάρχου…τα δάκρυα κυλούσαν στα μάτια μου μιας & τα όνειρά μου έβλεπα να φεύγουν…τι θα κάνω μόνη μου 7 μήνες ; K αν πάω μαζί του θα την βγάλω μόνη μου σε ένα καράβι γεμάτο άντρες ; Ναι ίσως να είμαι τυχερή που θα πηγαίνω ταξίδια.αλλά από την άλλη εδώ είναι η δουλειά μου,έχω μάθει να είμαι οικονομικά ανεξάρτητη….Και τώρα…και τώρα απλά θα φύγει για 7 μήνες & 5 μήνες μετά μαζί…συνήθεια θα είναι για μένα μετά τον πρώτο καιρό…Και οι φίλες μου με ρωτάνε & αν βρεις άλλον ; Ε αυτό δε το έχω σκεφτεί γιατί αν αγαπάς αυτό είναι το τελευταίο που σκέφτομαι….Και ανατρέχω στο παρελθόν μου & σκέφτομαι τι λάθη έκανα,τι άντρες επέλεγα….πάντα επέλεγα αυτούς με τη δύσκολη δουλειά,αυτούς που έλειπαν & αυτούς που ζήλευα τις άλλες γυναίκες που τους γδύνανε στην κυριολεξία με τα μάτια…γιατί μη ξεχνιόμαστε οι barman & οι ένστολοι τραβάνε τα βλέμματα…Αλλά είμαι δυνατή εγώ αφού πάλεψα όλα αυτά τα χρόνια θα παλέψω & τώρα…..

Απλά εγώ…..& είμαι εδώ ακόμα για εσάς

Φιλιά,

Μαρία

Σχολιάστε

