Απλά εγώ…Σκόρπιες σκέψεις & συναισθήματα

Απλά εγώ…Σκόρπιες σκέψεις & συναισθήματα,απλά εγώ που προσπαθώ να αλλάξω το εγώ & τη ζωή μου.Όχι δε θα σου πω ψέματα,αλλά από μικρή βίωσα πολλά,τα κατέπνιξα μέσα μου χωρίς να βγάλω το παραμικρό κιχ,χωρίς να φωνάξω δυνατά σε άλλους γύρω μου & να νιώσουν τον πόνο μου.Οι δικοί μου πάντα θεωρούσαν ότι ήμουν καλά,ακόμα & τώρα,δεν έχουν αναρωτηθεί ποτέ γιατί είμαι κλειστός χαρακτήρας.Ίσως να μην ήθελα & εγώ να μην τους στεναχωρήσω,πάντα έκλαιγα αθόρυβα,δεν ήθελα να ξέρουν ότι στεναχωριέμαι.Πάντα ήλπιζα από μικρή ότι κάποια μέρα θα μπορέσω να βοηθήσω άλλους ανθρώπους,όπως δεν με βοήθησαν εμένα.Και να μαι..μεγάλωσα & το όνειρό μου μένει το ίδιο..Εγκαταλελειμμένα μωρά,σκυλιά,κακοποιημένες γυναίκες, άνθρωποι που είναι άστεγοι,άτομα με ειδικές ανάγκες….μα πάνω από όλα ΑΝΘΡΩΠΟΙ & ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ….Ένας διαρκώς αγώνας,μια μάχη που περνάω χρόνια,μια μάχη που ξέρω ότι θα κερδίσω…

Δεν είστε μόνοι σας..είμαι & εγώ εδώ!!!

Μαρία

Σχολιάστε

