Κατάθλιψη

Πέρασε πολύ καιρός από τότε που κατάλαβα ότι έχω κατάθλιψη δεν ήταν & δύσκολο να το αντιληφθώ…όρεξη για έξοδο μηδέν,ήθελα μόνο να κοιμάμαι,τηλέφωνα δεν σήκωνα,η κατάσταση ήταν τραγική.Οι φίλες μου δεν έλεγαν να το εννοήσουν,λέγανε έλα μωρέ σιγά το κάνεις για να μη βγεις.Πόσο δύσκολο,λοιπόν,να πάσχεις  από ψυχική νόσημα & κανείς να μην είναι δίπλα σου,παρά μόνο η  σας οικογένειά σου & ο/η ψυχολόγος σου.Δεν είναι άλλωστε ντροπή να πηγαίνεις σε γιατρό,κάτι η οικονομική κρίση,κάτι οι χωρισμοί,κάτι τα πάχη μου τα κάλλη μου γενικά τα βάσανά μας…Όμως όλα ξεπερνιούνται με θέληση σας το υπογράφω,με στήριξη,θέληση & χαμόγελο!!!Και ειδικά αν έχετε & παιδάκια που σας χαμογελούν είναι το φάρμακό σας!!!Γιατί Μπορώ,γιατί θέλω,γιατί πρέπει να είμαι ζωντανή για μένα πρώτα!!!!!

Αν θέλετε να μοιραστείτε την δική σας ιστορία μας στέλνετε μήνυμα ή αν θέλετε να συνεργαστείτε μαζί μας για την εκστρατεία θα χαρούμε να σας δούμε 🙂

 Μαίρη

Σχολιάστε

