Εκστρατεία κατά της Βίας,του Ρατσισμού & της Κατάθλιψης

Γιατί μπορώ… Είναι το όνομα της εκστρατείας μου, γιατί μπορώ να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα ακόμα & αν έχω δυσκολίες.
Από μικρή ήρθα αντιμέτωπη με την λεκτική & σχολική βία , με τον ρατσισμό της παχυσαρκίας & αργότερα με ισοπέδωσε με την κατάθλιψη . Το όνειρό μου είναι να σταματήσω να πληγώνονται οι άνθρωποι,τα ζώα,κάθε μέρα που περνάει θυμάμαι την παιδική μου ηλικία που προαπαθούσα με νύχια & με δόντια να κατάπνιξη τον πόνο μου για αυτά που περνούσα,δε τα είχα αναφέρει στους δικούς μου ποτέ,το περνούσα μόνη μου,ακόμα & την αναθεματισμένη αρρώστια που δε λέει να περάσει την κατάθλιψη εννοώ το πέρασα μονη μου & όμως τα καταφέρνω.
Πείτε όχι σε κάθε μορφή βίας,σε κάθε μορφή ρατσισμού,πείτε όχι στην κατάθλιψη.
Είμαι διπλα σε όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα ,είμαι δίπλα στα αδέσποτα που θανατώνονται επειδή τα αφεντικά τους δε τα θέλουν.
Μιλήστε σε κάποιον δεν είναι ντροπή & βοηθήστε κ μένα σε αυτό το έργο
Μαρία

Σχολιάστε

