Γράμμα από αναγνώστρια

Καινούρια στήλη ήρθε με γράμματα από αναγνώστριες…επώνυμες ή ανώνυμες…..


<<Αγαπητό μου Magazine From Greece είμαι η Κ.έχω χωρίσει εδώ & αρκετό διάστημα,πέρασα πολύ δύσκολα μιας & πλήγωσα τον πρώην μου,οι τύψεις που με κατέκλυζαν πολλές,τώρα πια τον βλέπω φιλικά,μου λείπει η παρέα του,αλλά δε ξέρω πως να του το πω,έχει & άλλη κοπέλα & χάρηκα πολύ για εκείνον.Τι θα μπορούσα να κάνω για να είμαστε & πάλι φίλοι?>>

 

Αγαπητή μας Κ.ο έρωτας φιλία δε γίνεται,δεν υπάρχει φιλία μεταξύ πρώην,αλλά αφού έχει περάσει καιρός ίσως όντως να το νιώθεις!Λάθη κάνουν & οι 2 σε μια σχέση άρα δε φταις μόνο εσύ,για να τον πλήγωσες σημαίνει πως έβαλε & αυτός το χεράκι του.Αν θες τόσο πολύ να είστε φίλοι πες του το,αλλά υπάρχει & η νύν δεν θα είναι σωστό για αυτήν αλλά & για τη σχέση σου.

Άνθρωποι είμαστε τα λάθη είναι ανθρώπινα,μην νιώθεις τύψεις για τίποτα,αν σε αγαπούσε θα ήταν δίπλα σου.

Τέλος,αν το θες τόσο πολύ πλησίασε τους φίλους του,αν δε θέλουν & αυτοί πάμε για άλλα!!!

 Η δικιά μας συμβουλή…ΜΗ ΜΠΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΚΟΜΑ & ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΞΑΝΑΒΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ!!!!

Μαρία-Γιώτα

Σχολιάστε

